21 Kasım 2012 Çarşamba

K2 Belgesi

Ben küçük bir sır size izin vereceğim - K2 Belgesi trafik nesil amaçlar için "geleneksel" makale dizinleri tüm ama öldü. Erken 2011 yılında, onlar azgın bir Panda ile kötü bir karşılaşma vardı; Google Panda, belirli olması. Maddesinin (yada daha fazlası) binlerce alma günler artık geride kaldı bizim kaynak kutuları aracılığıyla makale dizinleri yanı sıra trafik kitleleri okur. Burada kişisel bir anektod - 2008 ve 2011 başlaması arasında, ben yazdım ve benim tüm arasında 1.1 milyon hit topladığı vardı K2 Belgesi 2011 dönemecinde (çeşitli noms altında tüy de, ben ekleyebilirsiniz) Ezinearticles.com 450 etrafında makaleler sundu makaleler ve 350,000 kaynak kutusu tıklama etrafında. Hızlı ileri bir yıl ve bu rakamın biraz üzerinde 1.25 milyon manzaralı 372.000 tıklama geçiş olduğunu. Ne oldu? Google Panda oldu. Böylece 3. taraf web sitelerinde basit yazılar göndererek K2 Belgesi trafik almak için kolay bir yolu vardır anlamına mı geliyor? Tabii ki, ve bugün seni trafik nesil benim "gizli mücevherler" birini göstermek için gidiyorum değildir. Ben belge paylaşım siteleri ile trafik olmaktan bahsediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder